FileCat premium

Milton Banana Trio - Ao Meu Amigo Tom (Samba É Isso Vol. 4) (1980) [Bossa Nova / Latin Jazz]; FLAC (image+.cue)

Latin, Afro-Beat, Afro-Cuban, Klezmer Jazz, Tango Nuevo, Bossa Nova
User avatar
Mike1985
Uploader
Posts: 70795
Joined: 24 Jan 2016, 16:51

Milton Banana Trio - Ao Meu Amigo Tom (Samba É Isso Vol. 4) (1980) [Bossa Nova / Latin Jazz]; FLAC (image+.cue)

Unread postby Mike1985 » 04 Sep 2017, 15:14


Artist: Milton Banana Trio
Album: Ao Meu Amigo Tom (Samba É Isso Vol. 4)
Genre: Bossa Nova / Latin Jazz
Released: 1980
Quality: FLAC (image+.cue)
Tracklist:
  1. Chega de Saudade (Tom Jobim / Vinicius de Moraes) Desafinado (Tom Jobim / Newton Mendonca) Corcovado (Tom Jobim)
  2. O Morro Nao Tem Vez (Tom Jobim / Vinicius de Moraes) A Felicidade (Tom Jobim / Vinicius de Moraes)
  3. Dindi (Tom Jobim / Aloysio de Oliveira) Demais (Tom Jobim / Aloysio de Oliveira)
  4. Ela E Carioca (Tom Jobim / Vinicius de Moraes) Garota de Ipanema (Tom Jobim / Vinicius de Moraes)
  5. Estrada do Sol (Tom Jobim / Dolores Duran) Estrada Branca (Tom Jobim / Vinicius de Moraes)
  6. Samba do Aviao (Tom Jobim) So Tinha Que Ser Com Voce (Tom Jobim / Aloysio de Oliveira)
  7. Agua de Beber (Tom Jobim / Vinicius de Moraes) Aguas de Marco (Tom Jobim)
  8. Ligia (Tom Jobim) Wave (Vou Te Contar) (Tom Jobim) Triste (Tom Jobim)
  9. Brigas Nunca Mais (Tom Jobim / Vinicius de Moraes) Discussao (Tom Jobim / Newton Mendonca)
  10. Foi a Noite (Tom Jobim / Newton Mendonca) Eu Sei Que Vou Te Amar (Tom Jobim / Newton Mendonca)
  11. Samba de Uma Nota So (Tom Jobim / Newton Mendonça) So Danco Samba (Tom Jobim / Vinicius de Moraes)
  12. Meditacao (Tom Jobim / Newton Mendonca) Amor Em Paz (Tom Jobim / Vinicius de Moraes)
  13. Chovendo na Roseira (Tom Jobim) Se Todos Fossem Iguais a Voce (Tom Jobim / Vinicius de Moraes)
  14. Insensatez (Tom Jobim / Vinicius de Moraes) Inutil Paisagem (Tom Jobim / Aloysio de Oliveira)
  15. Este Seu Olhar (Tom Jobim) So Em Teus Bracos (Tom Jobim)

DOWNLOAD FROM FILECAT.NET >>>

Return to “World Fusion, Ethnic Jazz (lossless - FLAC, APE, etc.)”