FileCat premium

Milton Banana Trio - Ao Meu Amigo Vinicius - Samba É Assim Vol. 5 (1981) [Samba / Bossa Nova / Latin Jazz]; FLAC

Latin, Afro-Beat, Afro-Cuban, Klezmer Jazz, Tango Nuevo, Bossa Nova
User avatar
Mike1985
Uploader
Posts: 70795
Joined: 24 Jan 2016, 16:51

Milton Banana Trio - Ao Meu Amigo Vinicius - Samba É Assim Vol. 5 (1981) [Samba / Bossa Nova / Latin Jazz]; FLAC

Unread postby Mike1985 » 16 Jun 2016, 07:39


Artist: Milton Banana Trio
Album: Ao Meu Amigo Vinicius - Samba É Assim Vol. 5
Genre: Samba / Bossa Nova / Latin Jazz
Released: 1981
Quality: FLAC (image+.cue)
Tracklist:
01 - O Morro Nao Tem Vez (Tom Jobim / Vinicius de Moraes) Chega de Saudade (Tom Jobim / Vinicius de Moraes)
02 - Se Todos Fossem Iguais a Voce (Tom Jobim / Vinicius de Moraes) Minha Namorada (Carlos Lyra / Vinicius de Moraes)
03 - A Felicidade (Tom Jobim / Vinicius de Moraes) Agua de Beber (Tom Jobim / Vinicius de Moraes) Ela E Carioca (Tom Jobim / Vinicius de Moraes)
04 - Samba Em Preludio (Baden Powell / Vinicius de Moraes) Primavera (Carlos Lyra / Vinicius de Moraes)
05 - So Danco Samba (Tom Jobim / Vinicius de Moraes) Brigas Nunca Mais (Tom Jobim / Vinicius de Moraes)
06 - Bom Dia Tristeza (Vinicius de Moraes / Adoniran Barbosa) Sei La (A Vida Tem Sempre Razao) (Toquinho / Vinicius de Moraes) A Tonga da Mironga do Kabulete (Toquinho / Vinicius de Moraes)
07 - Amor Em Paz (Tom Jobim / Vinicius de Moraes) Insensatez (Tom Jobim / Vinicius de Moraes)
08 - Samba de Orly (Chico Buarque / Toquinho / Vinicius de Moraes) Regra Tres (Toquinho / Vinicius de Moraes)
09 - Serenata do Adeus (Vinicius de Moraes) Gente Humilde (Garoto / Vinicius de Moraes / Chico Buarque)
10 - Deixa (Baden Powell / Vinicius de Moraes) Tem Do (Baden Powell / Vinicius de Moraes)
11 - Rancho das Flores (Vinicius de Moraes) Marcha da Quarta-feira de Cinzas (Vinicius de Moraes / Carlos Lyra)
12 - Garota de Ipanema (Tom Jobim / Vinicius de Moraes) Tarde Em Itapoa (Toquinho / Vinicius de Moraes)

DOWNLOAD FROM FILECAT.NET >>>

Return to “World Fusion, Ethnic Jazz (lossless - FLAC, APE, etc.)”